måndag 8 juni 2009

Getsuyoubi

Sovmorgon till 9.20 då samhällslektionen var inställd. Geografi, tittade klart på "The Day After Tomorrow" samt hade betygssamtal. Jag lyckades skramla ihop till ett VG ! Var ju skönt det ^^
Sedan var det lunch, köttfärssås (Y) Efter det skulle vi egentligen ha svenska, men den var inställd. Därför flyttade vi fram matten istället. Nu är det såhär att vå mattelärare är en av dem som tycker vi ska jobba in i det sista. Därför fick vi ett papper, som ingen förstod något av, att jobba med. Hade även betygssamtal, VG även här :D GÖTT ! Slutade vid 13 ^^

Nu sitter jag och inväntar träningen med bandygym som börjar vid halv tre. Har oerhört ont i ryggen, vet dock inte vad jag gjort oO Halsen känns också lite halvtaskig, kanske Malin som lyckades ge mig lite av hennes förkylning innan hon åkte.. Skulle inte förvåna mig -_-'

Nej, titta på de sista Azumanga och dricka lite kaffe kanske? ^^

Kommer kanske en update senare (Y)

Inga kommentarer: