tisdag 16 juni 2009

Kayoubi

Har inte orkat ta tag i skrivandet, så här kommer en liten uppdatering om vad som hänt sedan sist (Y)

Klassåterträffen.. Ja, vad finns det att säga? Vissa människor var som sagt trevligt att träffa, andra pratade jag inte ens med. Allt var i stort sett som förut, bortsett från att killarna pratar som män och har blivit ett huvud längre än mig, samt att jag bytt "grupp". Annars inget märkvärdigt. Pratade, skrattade och fikade. Hejade på Olivia när hon skulle bada i spöregnet, hon kom halvvägs ^^
Lite sådär halv-trevligt trots allt, men samtidigt hade det inte varit hela världen om jag hoppat det (Y)

9A är bra...eller...erhm...whatever -_-'

Igår blev det ett besök till tandläkaren. Limmade fast en grej som lossnat på tandställning, men som nu sitter löst igen T_T
Rätt onödigt med andra ord!
Har dessutom oerhört ont i tänderna igen oO
Iallafall.. Blev en snabbtur på stan efter det. Letade efter en pilatesboll samt en japansk-ordlista.. Tyvärr var jag inte villig att lägga ut en förmögenhet på dessa grejer, så det blev till att köpa första Twilight-boken istället ^^

Förövrigt gillar jag inte att gå på stan här hemma. Alldeles för mycket folk! Och alldeles för mycket uppsminkade och push-uppade småtjejer -_-' Det kryllar verkligen av dem oO
Vart är världen på väg?

Bortsett från det hände inte mycket igår. Nördade mig resten av dagen (Y)

Idag har det varit ungefär samma. Passade på att hjälpa min syster med blogg och facebook. Ville döpa hennes blogg till:
"FRIDA MED FLUFF"
Men hon uppskattade inte det namnet x)
Dock något jag kommer leva på länge ^^

Har även tagit två rejäla sovmornar igår och idag, och jag hatar det oO
Det är totalt värdelöst att sova så länge.
Problemet är att jag älskar att sova länge, men hatar att vakna efter att ha sovit länge -_-'
Tiden går liksom för fort! Men men, första veckan på lovet, så det finns ju en chans att bättra sig ^^

Idag har det även varit lite sol. Det ser ljust ut! Jag menar, jag vill ju inte vara vit som ett mumintroll hela sommaren oO
Det skulle ju vara alldeles för tragiskt!

Nej, nu ska jag rita eller göra något annat sådär halv-vettigt (Y)

6 kommentarer:

elleneriksson sa...

Frida med Fluff!? XD

Vince sa...

Visst är det kul? XD
Mamma och Frida uppskattar det inte T_T

Frida sa...

Säg som det är, du lever för att jävlas med mig! Haha xP

Vince sa...

Of course ^^

elleneriksson sa...

Du är inte ensam Frida, men vet du en sak Gilligan? KARMA! Det kommer komma tillbaka till dig dubblet upp! x) Belive it!

Vince sa...

Look who's talking, baka oO
Karma kommer förr eller senare äta upp dig levande! ^^