onsdag 10 juni 2009

Suiyoubi

Idag var det sista träningen med bandygym. Vi delade in oss i fyra lag för att spela volleyboll och badminton. Jangholm, Mackan och jag förlorade allt utom en singelmatch i badminton och sista i volleyboll -_-'
SKITLIV!
Fick också veta att nästa termin börjar med två dagars träningsläger på is ^^ Så nu har man något att se fram emot (Y)

Efter träningen stressade jag hem och sedan vidare till engelskan. Där lyssnade vi först på killarnas redovisning om deras idealkvinna..intressant..för att sedan ha vår om idealmannen. Det gick väl sådär, men är oerhört glad att det är över ^^
NO MORE PLUGG!
AND IT'S FOR REAL THIS TIME !

Lunch, någon mosig gegga med olika smaker.. Mums T_T Sedan historia, där vi gjorde lite småsaker samt fick veta betygen. MVG i historia och VG i samhäll (Y) Inte alltför besviken! Även glad att jag kommer ha Christian i samhäll B nästa år :D Tummen upp för den (Y)
Strax efteråt kom Markus och sa att vi slapp geografin, och det bar av hemåt redan vid 13 istället för 15.

Regn, regn, regn.
Vi uppskattar Nässjös väder -_-'

Träningen är framflyttad ikväll på grun av fotbollen. Så vid 17.30 bär det av till gymmet för antagligen den näst sista träningen med laget för sommaren T_T
I DON'T WANNA!

Iallafall.. Nu ska jag packa lite och kanske ta och nörda en stund ^^

2 kommentarer:

Olle sa...

Jag tycker att det skulle vara intressant att få en liten sammanfattning på tjejernas syn på den perfekta mannen:) Det är alltså ett litet bloggtipps alldeles gratis;p Aja, nu ska jag återgå till mitt plugg, hare gött=)
Btw, kika filmen från min skola
http://www.youtube.com/watch?v=_WqIHjV1JsA
Mågott

Vince sa...

Tack för tipset ;)
Får se om det kanske kommer längre fram(Y)