onsdag 16 september 2009

Bloody Pirate

DAGENS VIDEO:



HAN FÖRGYLLER MIN DAG XD


I vilket fall som helst. Sovmorgon till 11:20 idag. Gick upp runt halv 10 och kände mig halvt död. Hann med att se nya Bleach innan det blev dags att traska bort till skolan. Den enda egentliga lektionen var samhäll, där vi än en gång diskuterade dessa drogtester vi ska införa på skolan. Like I care -_-'
Ett långt hål innan det var klassföreståndartid, och då hade ändå halva klassen gått hem. Trots det satt vi tappert och väntade för att ha denna onödig utfyllnad i ca 10 minuter. Tjoflöjt !

Tog mig hemåt, där det blev nya 07-Ghost avsnittet ^^
Sedan tog jag en powernap i ca 40 min ! Nu har jag suttit och spela Elf Bowling i 20 minuter..
HYSTERISKT KUL XD
Funderar på att ta en promenad till stan och införskaffa mig lite grejer m.m..
Måste även plugga T_T

Elf Bowling XD

För övrigt vill jag bara nämna att Piratspråket på Facebook är oerhört underskattat. Så hoppa svenskan och ta English (Pirate) istället ^^
ARRRGH

Inga kommentarer: