onsdag 2 september 2009

Här står jag och suger upp mjölk från mattan

Härligt ispass igår, trots att låret värkte.
Kom hem rätt sent och var überpigg vilket resulterade i läsning och lite annat. Senare, runt 23, kom vi på att vi var hungriga. Därav blev det nudelmiddag, samtidigt som vi pratade spökhistorier och skräckfilmer. Kom i säng strax efter midnatt och passade på att läsa lite mer ^^

Imorse var det trögt att ta sig ur sängen. (Undrar varför? T_T )
Styrkepass med Henke, ovanligt kul faktiskt, om vi än en gång bortser från det förbannade låret...
Hem och duscha, stressa vidare till engelskan där vi fick läxa för det 4 kommande lektionerna, då Jenny är bortrest. Lite allt möjligt, men temat är SUSPENSE! ^^
Muy Bien !

Hade samhäll i ca 20 min innan vi fick gå på lunch. Hann även köpa mig ett nytt matkort, då mitt gamla inte går att hitta T_T
Efter lunchen var det dags för klassdagen, eller som vi kallade det,
MOBBA-ETTORNA-DAGEN ^^

Våra ettor dök upp och vi började lite lätt med stressleken, d v s , den leken man står på rad och ska ställa sig i till exempel bokstavsordning. Vi kunde ha vunnit, om det inte vore för Jenny som vägrade låta ettorna förlora -_-' Och därmed kom vi sist på den leken...

Sedan var det dags för själva skatt/poängjakten. Vi delade in ettorna i lag och sedan hängde vi själva på. De fick en massa uppdrag som de skulle göra för att få poäng, till exempel:

* Springa ut ur huvudingången och skrika ZOMBIES!
* Gnugga magen mot en pelare i Inas och ropa "Kolla hit!"
* Krypa mellan matsalen och biblioteket, (en trappa).
* Dansa och sjunga fågeldansen i Inas.
* Köra sten, sax, påse med en mattant
* Sjunga, "Ont det gör ont", för en lärare


Väldigt snälla saker jämfört med den andra samhälsklassen. Men Jenny tycker inte om våld eller elakheter, så det fick bli som det blev. Kul var det iallafall ^^
Dagen avslutades med fika och lite "myspys", som Jenny bestämt skulle kalla det för !

Sedan jag kom hem, har jag gjort absolut ingenting.

Läste ut Twilight T_T
UNDERBAR BÖCKER!
Hundra gånger bättre en Harry Potter !
Ellen, läs dom NU! oO

Förövrigt skulle jag inte tacka nej till att vara vampyr
*glegg*

Iallafall.. Ska nu fortsätta med resten av Otori böckerna îstället ^^

Har även hunnit införskaffa Spotify, genom SJ Prio. Inget märkvärdigt skulle jag vilja säga..
Har också ätit samt glott på dumburken. Skulle egentligen ha kollat på någon läskig film, men har så svårt att motivera mig till att titta på film -_-'

Nej, nu ska jag försöka ta tag i skrivkrampen !

DAGENS VIDEO:
(tillägnad min onda tvillingsyster x)
samtidigt som jag saknar Eivor!)

Inga kommentarer: