fredag 18 september 2009

Only by running and sreaming I made my escape

DAGENS VIDEO:



GO BETNÉR !


Haft ständig huvudvärk sen igår kväll.. Koffeinbrist eller kaffeabstinens.. Vilket som egentligen -_-'
Sitter nu med en kopp snabbkaffe framför mig, i mitt desperata försök att bli av med värken, då inte ens en powernap på 1.5 timme hjälpte..

Annars var det en väldigt kort skoldag. Engelska, där Josse och jag framförde vår redovisning. Alla skrattade iallafall och det blev inte så mycket kritik, så jag är nöjd ^^
Sedan blev det lite övningar och annat innan vi slutade runt halv 12.

Sedan dess har jag som sagt sovit eller suttit här och förbannat huvudvärken.
Får se vad resten av dagen har att vänta. Antagligen ingenting..

Imorn är det iallafall Gokart och annat skoj med laget. Detta ser vi fram emot ^^

Inga kommentarer: