onsdag 9 september 2009

Linslus, javisst

DAGENS VIDEO:




Det första jag fick höra från Hasse när jag satte mig i bussen i morse var:

"Värst vad du är populär i tidningen. Det är som en följetong."

Jag har tydligen nämnts i Smålandstidningen i lördags och idag, men har själv inte läst det. Har varit på ständig jakt efter dagens tidning, men inte lyckats komma över den oO
Blir till att gå ner till samlingssalen senare ^^
För er som undrar, står jag på Tranås önskelista då de inte har någon målvakt. Men får se hur det blir med det. Beror på hur det ser ut här i Nässjö också !

Efter ett riktigt kul ispass med bandygym, begav vi oss hemåt. Såg det nya Bleach avsnittet och tog det lugnt innan samhällslektionen började vid 11:20.
Vi diskuterade som vanligt samt hade lite värderingsfrågor om droger m.m

Det blev lite halvt oätlig soppa till lunch och sedan en timmes hål. Egentligen skulle jag sluta, men vi hade nämligen fotografering T_T
Hålet spenderades iallafall med att diskutera Twilight och Harry Potter, samt vampyrer och tv-serier.

Tog foto med en fotograf som fick oss att asgarva precis innan varje kort. Såg i vilket fall som helst ut som "Hej kom och hjälp mig", men jag bjuder på det. Skyller på att jag fick sitta för första gången på åratal -_-'

Nu sitter jag hemma, har precis kollat igenom alla gamla filmer vi har spelat in. Bland annat Shion och jag ^^
NIPPLETWIST XD
(internt, och jag tror inte ens den skyldiga vet exakt vad jag pratar om, men det har att göra med Elfen Lied)

Vet inte vad jag ska göra resten av dagen. Ta det lugnt, skriva och plugga lite antagligen. Men först ska jag se det ny 07-Ghost avsnittet ^^

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

Jag kommer fan ihåg våra snygg-meningar men jag måste få se videon för att komma ihåg nippletwisten! XDXD

Vince sa...

Jag försökte göra en video av snygging, men det gick åt helvete ^^
Ska jobba på det i helgen !