måndag 14 september 2009

Nigerarenainda

DAGENS VIDEO:




I'M LIKE THE CRYPTKEEPER!


Gårdagen blev en riktig slappdag. Lekte med Shion i stort sett hela dagen ^^
Vi skrattade åt gamla filmklipp och bilder, nördade Youtube och lyssnade musik, samt asgarvade åt dåliga/hemska skämt. Och nej, vi kan inte rå för att skämten:

"Frun till Josef Fritzl innan de går och lägger sig:
- Har du släkt i källaren?"


eller

"Blinda Lisa frågar sin mamma:
- Finns det inget som kan få mig att se?
- Jo, jag har faktiskt en salva från apoteket som ska funka om jag stryker det över dina ögon.
Mamman stryker salvan över Lisas ögon. Nästa morgon kommer Lisa till mamma:
- Mamma, salvan funkade inte. Jag kan fortfarande inte se.
- April, april."


Detta är humor på hög nivå XD

Idag bär det av hem till Nässjö. Missade träningslägret i Ale-Surte med bandygym, men jag överlever nog. Ska väl försöka plugga en liten stund innan dess kanske ^^

2 kommentarer:

bloggare på icedaniel.se sa...

Hoppas det går bra för Ale-Surte i år. Lasse Karlsson år ju grymt bra.

Vince sa...

Jag är inte så värst insatt, men får la hoppas på det!