lördag 5 september 2009

How can you turn up missing?

Var som sagt ledig hela dagen igår. Var alltså hemma och gjorde absolut ingenting ^^
Vid halv fyra infann jag mig dock i garderoben på Högland tillsammans med Lollo. Väldigt lugn kväll med knappt något folk. Vi satt och kollade olika högskoleutbildningar i Umeå och Göterborg.

"Hmm.. Vad sägs som den? Oj, det behövs matte C. Haha, den är körd!"

Ungefär så lät det ^^
Men vi hittade båda några alternativ man skulle kunna ha i åtanke när det är dags !

Vi slutade vi halv 9, då jag passade på att ta en sväng till Coop. Sedan hem där jag hittade min onda tvillingsyster på msn. Vi diskuterade det gamla vanliga. Min skrivkramp har äntligen gått över, så därför spenderades halva natten med Word ^^
Fan vad vi är bra!

Jag älskar att skriva. Speciellt på engelska. Finns så mycket starkare sätt att uttrycka sig på i engelskan än vad det finns i svenskan. Även om det är lättare att variera sig i svenskan.
SUBARASHII

Idag tog jag en lång sovmorgon. Mycket skönt!
Inte gjort så mycket idag heller. Tagit upp kampen med 07-Ghost bland annat..
FRAU
*glegg*
Ska även försöka titta på Higurashi no Naku Koro ni Rei senare..
Det kanske blir roligare att titta när man har haft uppehåll med ett X antal månader -_-'
I varje fall så måste jag se klart hela serien.. Synd att det även har kommit en uppföljare...

DAGENS VIDEO:



Inga kommentarer: