måndag 21 september 2009

Will you kill someone you love, because of love?

Nästintill hela söndagen spenderades framför datorn. Började titta på en ny serie, Ga Rei Zero, som sedan ledde till att jag såg alla 12 episoder ^^
Och jag älskar den! Dessutom var den läskigt lik Ellens och min historia på lite för många punkter oO

I vilket fall som helst, så var den oerhört bra !


Kvällen bjöd på ett ispass som gick lite halvdant. Men man måste väl ha såna pass också..

Idag då.. Måndag igen och därmed skola.
Började med Matte som vanligt. Förstod ungefär hälften och överväger nu att gå på mattstuga ^^
Får se hur det blir med det !
Sedan samhäll, där vi tittade på en lång dokumentär om några killar som missbrukade GHB och sedan försökte ta livet av sig, hamnade i fängelse m.m..
Långtråkig!
Lunch och sedan slut för dagen.

Ikväll bär det av till Tranås för ett ispass med mina nya lagkamrater.
Blir även till att sova där då det inte går något tåg hem.
Men jag ser faktiskt fram emot det (Y)

Nej, nu ska jag sova, skriva och nörda ^^


Inga kommentarer: