torsdag 3 september 2009

Det är som att vinka till en blind, som att skrika åt en döv

VAMPYRER, JA TACK!
*glegg*


True Blood räddar mig när Twilight-abstinensen börjar ta vid !

Började klockan 10:00 med klassråd där vi diskuterade allt mellan himmel och jord. Hela skolan hade även brandövning strax efter ! Historia sedan, där vi började kolla på en dokumentär om nazismen, som jag dessutom är bombsäker på att vi såg på Gidde (Y)
Strax efter 12 var iallafall min dag slut, då jag inte ska träna.

Suttit hemma och kollat gamla bilder med mera, sedan dess.
JAG SAKNAR MIN PSYKOPAT Q_Q



För tillfället sitter jag och lyssnar Lars Winnerbäck samt känner mig allmänt nostalgisk, samt pratar med min onda hälft ^^

Imorn är det ledigt, ingen träning samt att engelskan och svenskan är inställd!
BWAHAHAHAHA
Vi tycker om !


DAGENS VIDEO:
(tillägnad min lilla psykopat)




Inga kommentarer: