fredag 11 september 2009

Nobody move.. I dropped me brain

DAGENS VIDEO:



Dagen i sin helhet :

Upp tidigt för att ta kort med bandygym. Sumpade även denna chans genom att se ut som en mupp -_-'
Men någon måste ju vara den som alla skrattar åt, så jag får väl bjuda på den ^^

Sedan blev det frukost innan jag vid 10 traskade bort till skolan igen. Hade även denna gång ingen engelska, men Jossan och jag skulle prata ihop oss om våran redovisning. Men istället satt vi och läste om kryptozoologi i Bibblan och försökte komma på var vi skulle göra UFO-ringar i Nässjö och hur folket skulle reagera XD

Svenskan spenderades med att diskutera boken, som jag förövrigt även lyckats läsa ut.
SLUTET SÖG T_T
Men det var trevligt, trots att Bengt inte var där p g a ansiktsförlamning. Dock skulle han komma nästa vecka, om vi lovade att inte skratta allt för mycket ^^

Efter skolan var det dags att ta sig till stationen för att åka till Västerås. För en gång skull gick i stort sett allt som det skulle, och jag var framme vid 20.
Fick skjuts till pappa där det blev tacos i mängder, och nu sitter jag och inväntar Ed Wood på kanal 9, samtidigt som jag tittar på den sista Pirates filmen..
JOHNNY DEPP
*glegg*

Imorn skulle det egentligen vara släktträff, anledningen till att jag tog mig hit, men den har tydligen blivit inställd då många är sjuka. Så får se vad jag hittar på. Kanske hänger med och tittar när pappa ska tatueras eller om det blir en stadsrunda med syster.
Vi får se ^^

Förövrigt har jag fått veta att AQUA har gjort comeback, redan i somras oO
Har även tourat i Danmark, så nu väntar jag på att de ska komma hit ^^
Även en Greatest Hits har kommit ut med 3 nya låtar..
Gissa vad jag ska skaffa mig?
*HEH HEH HEH*

Inga kommentarer: