tisdag 15 september 2009

People die if they are killed

DAGENS VIDEO:





People DIE!


Dagen.. Hmm.. Började inte förrän 20 i 12 med historia. Där diskuterade vi folk som förnekar förintelsen, samt varför de gör det.
Så vill jag också passa på att kommentera nynazisternas syn på judarna. Nämligen att det är judarna som håller i trådarna, samt att de vill ta över världen, och ska visst därför utrotas.
Jo, jo.. Mycket logiskt. Ur min synvinkel, skulle jag vilja säga att det är USA som styr och ställer det mesta här i världen, även EU här i Europa. Ska jag då ta och utrota alla amerikaner, bara för att de har för mycket makt?
Tydligen -_-'
Som sagt, mycket logiskt !

Iallafall.. Gympan var som vanligt fri lektion, vilket den här gången innebar att det blev ett fåtal styrkeövningar i gymmet innan jag gick hem.
Oorganiserade lektioner är totalt värdelöst T_T

Träning nu ikväll, jobbigt men oerhört kul. Bra gick det dessutom. Älskar bandy mer och mer, och då har vi inte ens kommit ut på stor bana än.
Dessutom pratade jag med Tranås tränare idag, samt Stefan igår. Så på måndag är det träning med Tranås som gäller, och det blir med största sannolikhet deras mål jag försvarar i vinter. Känns riktigt bra faktiskt. Allsvenskan, mot de allra bästa. Fan vad jag kommer att bli bra ^^

Nej, nu ska jag nog ta och plugga. Har en väldans massa engelska till på fredag, och jag har som vanligt inte gjort något av det -_-'
Tur att man är ledig imorn kväll så man kan ägna den åt skolan.. Yeah.. Right...

.-.

Inga kommentarer: