tisdag 8 september 2009

Slipper Slapper no Jutsu

DAGENS VIDEO:




Det blev till att gå upp runt halv 8 i morse. Sedan träning. Marika, Jossan, två ettor och jag (Y)
Marika och jag tog en kort joggingtur och hann även med lite styrka. Mycket mer var det inte.

Hem och duscha i lugn och ro. Alltid uppskattat. Satt och skrev tills klockan började närma sig 11:20, då jag traskade bort till skolan för historia. Vi kollade klart dokumentären och gick igenom lite ord. Efter det var det gympa, vi fick i stort sett göra vad vi ville, vilket ledde till att Jossan och jag stack ut på en joggingtur. Även lite styrka denna gång. Slutade strax innan 14.

Gick hem och tog ännu en dusch. Sedan bänkade jag ner mig framför Umineko ^^
CREEPY KID oO
Men hon fick så hon teg! BWAHAHAHAHA

Har precis käkat, senare ikväll är det träning, ett så kallat grispass. Vi uppskattar såna (Y)
Överväger fortfarande att kapa av benet, men väntar nog ett tag. Det kanske gå över inom de närmsta, sisådär, 40 åren T_T

Nej, back to Umineko eller nåt annat mindre viktigt ^^

Inga kommentarer: