tisdag 29 september 2009

I've known you longer than your daugther

LIVING IN THE SUNLIGHT
LOVING IN THE MOONLIGHT
HAVING A WONDERFUL TIME


Tänkte att jag skulle sammanfatta helgen lite smått bara för att !

Fredag:

Träning, engelska och svenska. Svenskan bjöd på massor med skratt. Annars var dagen inte särskilt givande ^^
Åkte hem till Västerås. Kvällen spenderades med familjen, ätandes Maistro's kebabpizza (Y)
Gick och la mig relativt tidigt.

Lördag:

Upp tidigt för att cykla hem till pappa. Runt lunch blev vi hämtade av Pettri och Cilla, och det bar av hem till dem. Där spenderade jag ca 2-3 timmar genom att titta på när pappa blev tatuerad, en Tors hammare med mitt och Fridas namn i runor. Mycket snyggt ^^
När det var klart, var det äntligen min tur och därmed blev jag av med tatueringsoskulden !
Det japanska tecknet för kärlek på benet, pang boom ! Trodde det skulle göra obeskrivligt ont, men det var inte mycket värre än att epilera/vaxa benen ^^
Bra blev det iallafall, I love it !

På kvällen bar det sedan av hem till Sussie för lite spel, kampen mellan Kvinna och Man. Självklart van vi ^^
Efter spelrundan, mötte jag Ellen och vi tog oss hem till henne. Det blev bara en halv natts vaka denna gång, innan vi gick och la oss i stugan, med 3-4 täcken vardera.. Kallt, nej då..

Söndag:

Vaknade runt 11. Då blev det frukost och sedan en stund nördande, innan jag var tvungen att bege mig hemåt. Packade ihop grejer hemma hos mamma, och sedan blev syster och jag skjutsade till pappa. Resten av taget blev mys framför dator och tv !

Måndag:

Upp lite för tidigt för ett tandläkarbesök. Limmade fast ännu mer metall på tänderna, dock i överkäken den här gången. Fick sedan skjuts hem där jag tog det allmänt lugnt. Tåget gick sedan vid halv fyra. Allt gick bra fram till Norrköping, då jag fick sitta och vänta i 40 minuter på nästa tåg T_T
JAG SKA STARTA EGET TÅGBOLAG oO
Kom hem runt kvart i nio (Y)

Tisdag:


Än så länge har jag bara hunnit med ett ispass. Sitter nu hemma och laddar mig inför en hård skoldag..
*känn sarkasmen*
Film på historian, gympa och sedan ska jag göra någon samhällsuppgift jag missade igår. Tufft läge ^^
Ikväll är det ännu ett ispass.. Det ser vi fram emot !

Förövrigt gör tänderna oerhört ont.. Jag tatuerar mig hellre 10 gånger om, än har tandställning en gång till T_T

GORGEOUS !

2 kommentarer:

Anonym sa...

upp med bild på tatueringen då! och gör det inte jävligt ont att vaxa benen!?!?!?

Vince sa...

Bild kommer så fort den läkt ordentligt ^^
Och jo, det gör det.. Tatuering däremot, inte särskilt !