torsdag 17 september 2009

I don't like being outdoors.. There's too many fat kids.

DAGENS VIDEO:



VI TYCKER OM ^^


Sovmorgon tredje gången på raken ^^
Dock var jag lika död för det.. Började skoldagen med Matte B, och för första gången hittills förstod jag faktiskt vad det var vi gjorde.
*STOLT*
Sedan raskt vidare till Historia, där vi fortsatte diskutera förintelsen och nynazism, därav också dagens citat:
"...och ofta skinnskallar, precis som jag är nu. Och Reinfeldt. Det är Reinfeldt och jag som är skinnskallar."
Vi tycker om Christian ^^

Slutade vid 12:10, men käkade lunch för att sedan jobba med engelskan. Jossan och jag har nu kommit på en klockren konversation om våra kära monster, får hoppas att vi kan hålla oss för skratt bara ^^
Inte förrän två timmar senare tog jag mig hem..

- Are you wearing a paperbag?
- I have just missplaced my pants.

Homer S is the shit XD

Nu ska jag sitta och ta det lugnt en stund, innan det blir ett kort stadsbesök. Ska fixa lite småsaker innan träningen, som enligt Stefan kommer bli jobbig T_T

So long suckers !

Inga kommentarer: