söndag 13 september 2009

When M&M was just a snack

DAGENS VIDEO:




AQUA IN MY <3

Dagen i sin korthet:

Var hemma och gjorde absolut ingenting på dagen. Eftermiddagen spenderades hemma hos Mormor och Morfar, tillsammans med kusin Andreas & Co.. Mat och fika ! Tror det bar av hemåt runt 18 .

Tänkte kolla på 3x3 Eyes, men eftersom de resterande 3 episoderna är över 40 min lång, bestämde jag mig för att skjuta på det -_-'
Istället såg jag bland annat en ny serie på MTV. En reality show där de ska utse en skådespelare som ska få vara med i Saw VI.. (ännu en film, what the fuck oO ) Iallafall.. De har därför skräcktema på alla utmaningar m.m, därav anledningen till att jag tittar ^^

Efter det bestämde jag mig för en gångs skull att titta på en film:

BATTLE ROYALE

Och jag älskar den oO
Det är den bästa, och möjligtvis sjukaste, film jag sett på länge. Men som sagt, jag ÄLSKAR den !
Imorn blir det definitivt till att kolla tvåan ^^

Det borde vara förbjudet för alla utom japaner och spanjorer att göra skräck/actionfilmer !
No doubt about it ^^

Nej, dags att sova !

Inga kommentarer: