söndag 31 maj 2009

Nichiyoubi

Plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg!

Är det inte underbart så säg? 
Fick inte särsklit mycket gjort igår.. What a suprise -_-'
Kände att det var viktigare att titta klart på "Black Lagoon" och rita ^^
Sitter nu här med ångest inför deadlinen. Arbetet ska vara klart imorn och jag sitter fortfarande och översätter fakta oO Dessutom förstår jag inte vad det är som ingår i de 5 sidor arbetet ska vara.. Så jag kommer antagligen lyckas gå över gränsen på grund av det T_T

I DON'T WANNA oO
Jag skulle hellre sitta ute i solen och få lite färg på mig, men nej, jag är bänkad framför datorn på grund av min egen dumdristighet.. Än en gång... 

Så måste jag även läsa de sista 65 sidorna i "På västfronten intet nytt" idag också. Tummen upp för det (Y)

Som tur är har jag godis, bubbelvatten och kaffe att livnära mig på ^^

Mors dag idag också. Får se till att ringa min kära mamma senare, när jag kommit lite längre i pluggandet (Y) 

För övrigt är det 8 dagar kvar i skolan. I fyra ämnen tittar vi på film, i andra ämnen envisas lärarna med att jobba in i det sista -_-' Totalt meningslöst att vara i skolan... Men man är ju så illa tvungen (Y)

8 dagar! 
TAGGA TAGGA TAGGA

På onsdag är det studentbal och på fredag studenten. Då ska man fira Malin för fulla muggar. Kommer sakna henne något oerhört :( Sista veckan blir dessutom till att bo ensam, vilket är lite smått surt.. Menmen.. Jag överlever kanske ^^

Nej, än en gång.. 8 dagar ! 
28 lektioner kvar, med reservation för inställt ^^
En mattelektion imorn och en samhäll nästa måndag är redan inställd.. VI håller tummarna för att fler lärare följer dessa exempel (Y)

Nehe, nu är det väl lika bra att fortsätta med det korkade arbetet -_-'
SKITLIV



Inga kommentarer: