onsdag 20 maj 2009

Suiyoubi

Gick upp i hyfsad tid i morse. Kollade lite Higurashi, samt bråkade med Zelda ^^ 
Vid ca 13.20 ringer Ellen och säger att hon slutat för dagen, så jag börjar gå bort mot Skallberget för att möta upp henne. Vi fortsätter till Gidde, där vi träffar bland andra, Marga, Lars, Ann, Minna och Lelle... Kilbo och Aurora var inte där, så vi får komma tillbaka till hösten ^^

Efter det gick vi hem till Ellen. Nördade oss framför Youtube en stund, innan Ellen skulle till stallet och jag traskade hemåt. Tog det lugnt ett tag innan det bar av till Rocklunda för träning med VSK. 
Jobbigt, jobbigt, jobbigt!
Men kul att träffa de som var där, samt veta att de verkligen tagit tag i hela organisationen för att göra en rejäl satsning. Hoppas de lyckas! :D

Kom hem och satte mig i soffan för att dö lite. Käkade och åt godis, samt tittade på Grey's Anatomy för en gångs skull.. Tog en välbehövd dusch, och sedan var jag nästan fit for fight igen ^^ Nu sitter jag här och tråkar, funderar på vad jag ska skriva om i mitt geografiarbete samt var någonstans i Västerås jag ska skaffa gymkort till i sommar (Y) Har dock inte kommit fram till något vettigt svar i någon av frågorna T_T

Nej, ska nog ta och nörda lite även denna kväll (Y) Det är jag värd ^^

Btw, Ellen!
Du är dålig på att vara inne på msn när du ska det -_-'

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

Heheh, min ursäkt är att moster kom förbi.. Jag säger då det, efter två flaskor vin plus påbörjat lådvin i Mamma, Ismo och mosters magar och jag med den tilldelade och livsviktiga uppgiften att hitta en erotisk tecknad film om Tarzan och Jane från 70-talet... då har jag inte tid att vara inne på msn... XD

Vince sa...

BAKA BAKA BAKA T_T