onsdag 13 maj 2009

Jaha, då var det än en gång Lill-lördag och vi slog på stort med firandet! 

Började dagen med en timmes bodypump. Första lyftet med stången, och för att citera Lollo, "Jag är redan trött!". Nej, idag var det jobbigt, och värre blir det, men det kommer jag till lite längre ner (Y) 
Sedan blev det till att stressa hem, duscha och klä sig för att sedan rusa till skolan och göra första delen i av matte nationella. För att summera det hela... Den lätta delen var svår och den svåra delen var lätt! Men allt som allt, tror jag faktiskt att det skulle kunna bli ett litet, litet VG (Y) ^^

Efter det var det lunch, sedan historia där vi gick igenom det sista inför provet på fredag. Markus kom in och sa att geografin var inställd, så vi slutade vid 13 istället för 15. Tummen upp (Y) 

Jag kom hem, chillade lite framför teven. När klockan var strax efter 14, beslutade jag mig för att ta en powernap. Kvart i fyra väcks jag av Malin, tur det, då det var ssu möte vid 16. Nyvaken traskade jag bort till lokalen där vi satt och pratade om allt möjligt i ungefär en timme. 

Nu sitter jag och sörplar nudlar och laddar inför ännu ett styrkepass. Den här gången med IFK på gymmet. Helt död, men får väl ta och bita ihop. 
Skulle ha behövt plugga och städa idag, men så blev det ju inte. Får se om man hinner med det när man kommer hem efter träningen (Y)

Imorn är det torsdag, och som vanligt gäller uttrycket:
Torsdagar är inte min grej!
Alldeles för många lektioner för min del -_-' Sen har vi dessutom träning på vallen med IFK, och vi vet ju hur det brukar sluta. Intervaller,hopp och benböj i backe... Kan ju inte bli mycket bättre (Y) Menmen...

Tillbaka till mina nudlar ^-^

Inga kommentarer: