måndag 18 maj 2009

Inte min dag idag...

Tåget blev som vanligt en timme försenat. Men jag hade trevligt trots det. Det är ganska fascinerande hur man kan möta nya personer under olika omständigheter.

SJ är numera hedersmedlem i De Inkompetentas Förening! 
ERA INKOMPETENTA RÖVHATTAR oO

Sådär ja... Nu fick jag ur mig lite aggression. Nu kan vi börja om från noll lagom till resan imorn då det än en gång bär av till Västerås... Yeah... Right -_-'

Iallafall.. Mina tänder gör ont. Jag revolterade mot dom genom att trotsa smärtan och äta mina Singolla lakrits.. Så värt det ^^ 

Jag tror det spökar på våran toa oO För en stund sen hörde jag ett *pang* och ett *krasch* Går in på toan och upptäcker att våran lampa ligger i handfatet och över hela golvet, i sisådär tusen bitar T_T Jag fick en hjärtattack av smällen oO SKITLIV! 

Nu ska jag lägga in lite ny musik på min iPod, samt ladda den (Y) Sedan är det nattinatti.

TAGGA MATTE NATIONELLA... NOOOOOOOOT oO

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

Ska vi skicka ut och värva flera företag till den Inkompetenta föreningen? x)

Vince sa...

Du tycker det va? oO -_-'