fredag 8 maj 2009

Träningen spenderades med att göra frivändningar i en timme. Hade ett litet kort samtal med syon och Anders om hur allt funkat hittills. Kom fram till att jag kanske ska läsa tyska nästa år, får se hur det blir med det (Y) Lite putt då jag fick veta varför det inte blev någon japanska... Det var riktigt många som sökt, men det var krångel med lärare -_-' SURT!

Efter träningen var jag ledig fram till 12 då vi hade eget arbete på historian. Skönt att få vara hemma och ta det lugnt. Matte sedan. Gick igenom provet vi gjorde för ca en månad sen, samt pratade nationella. 
ÅNGEST T_T

På svenskan gick vi igenom ännu mer inför A-kursprovet. Ooh vad jag är taggad -_-' Därefter var det slut för dagen för min del. Gick ner till Inas och satt mig vid SSU bordet och tjötade lite med Daniel, Linus och Jonas om allt mellan himmel och jord. Trevlans!

Resten av dagen ska jag ta det lugnt (Y)

Inga kommentarer: