torsdag 21 maj 2009

Mokuyoubi

Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Med hjälp av blod, svett och tårar har jag äntligen kollat klart på Higurashi no Naku Koro ni Kai... Tack och lov säger jag bara. Nu har jag fått hela säsong ett förklarad. Det hela slutade dessutom lyckligt tillslut! Nu är det bara 5 OVA avsnitt kvar, men det får bli en annan gång. Lite halvt trött på Hinamizawa för tillfället -_-'

Nu funderar jag iallafall på att kolla på Azumanga.. 
EVIL LAUGHTER, I WILL FIND YOU oO
Fast jag har ett par andra alternativ också, så får se ^^

Ciao Ciao

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

Hur länge tror du att det tar innan du hittar skratt-scenen? x)

Jag skulle gissa mellan en till två veckor! ^^

Vince sa...

Längre ändå.. orkar inte kolla på nätet, o det jag har på datorn funkar inge vidare med texten T_T

Men i sommar så (Y) ^^