lördag 2 maj 2009

FÖRSTA MAJ SAMMANFATTNING:

- Demonstration med SSU, Rebecca, Olivia, Carro, Ellen & jag
- Demonstration med Fredsföreningen, vi blir äggade
- Rebecca och jag flyr
- Pommestallrik med bearnaisesås på Gränden
- Humlegården, ockuperar gunga och klagar på barn
- Hem till Rebecca, Hannah och Rickard dyker upp
- Hämtar vattenpipa hos Olivia, hälsar på Anna Rost
- Till Calforsska, klättrar upp på ett tak och sitter och myser
- Rebecca, Rickard och Olivia klättrar upp på A-husets tak
- Tvungna att fly securitas
- Tillbaka för att hämta våra grejer
- Sitter och pratar på gräsmattan
- Tllbaka till Rebecca
- Cyklar hemåt.

En fartfylld dag helt enkelt där vi hunnit med det mesta. Haft oerhört kul iallafall. Har inte insett hur mycket jag faktiskt saknar Rebecca och gänget. I sommar blir det full fart då man ska ta igen förlorade tid. Troligen bär det av till Peace and Love tillsammans med Olivia, Rebecca och Felicia också, iallafall om jag får bestämma.

Dagens citat:

Mitt i språngmarschen uttrycker jag:
"Det här är andra gången jag stöter på securitas när jag är med er!"

Men vi gillar't! En kanondag, verkligen!

Inga kommentarer: