söndag 17 maj 2009

Kvällen igår spenderades halvtittandes på Eurovision. Inte helt fel att Norge och Island blev etta och tvåa, för låtarna var inte dåliga. Dock är jag förundrad över att det fortfarande bara är Norden som inte lärt sig att man ska rösta på sina grannar -_-' Känns som att Sverige är lite Nordens svarta får när det gäller just Eurovision, vi röstar nämligen på våra grannar, men fick som mest 7 poäng själva oO HALLÅ!?

Bortsett från Norden tror jag uttrycket vi söker är:
IT'S A CONSPIRACY!
Europas länder verkar nämligen ha ingått i en pakt som säger att Sveriges bidrag alltid måste kvala, vad vi än skickar! SKITLIV!
Eurovision är överskattat!

Ställde klockan på 10, men lyckades stänga av den så jag somnade om. För ca 40 min sen, ringde telefonen. Eivor hade tråkigt (Y) Så när jag har ätit och fixat klart, blir det till att besöka födelsedagsbarnet :D

GRATTIS EIVOR!

Måste också säga Grattis till Norge, som har nationaldag idag (Y) Vilken helg T_T

Nej, det kommer nog en uppdatering senare (Y)
Btw, sista dagen utan munnen full med metall... Vi gillar't -_-'

3 kommentarer:

elleneriksson sa...

NORGE KAN ÄTA SIG SJÄLVA!! T_T

Varför säger du grattis till Norge bara för att det är deras Nationaldag!? oO

Vince sa...

BAAAAAAAAAAAKA -_-'

Jag har inget emot Norge, så jag säger grattis om jag vill!
*gör en Usagi*
sådetså ^^

elleneriksson sa...

Gud vad du är jobbig! -_-