söndag 10 maj 2009

Eftersom Ellen vägrade svara mig på msn, passade jag på att roa mig själv ^^
Här är då min intresanta konversation med mig själv (Y)

 Vad händer, säg mig vad händer? ^^

 B
 A
 K
 A

 Funt ja en kurv så hoppe ja i älva

 DUMMA RÄKA ^^

 Om du inte svara nu så vet inte du vad jag ska säga
O om du inte vet vad jag ska säga så kommer ingen veta vad jag ska säga
 DU MÅSTE SVARA NU oO

 *glegg-dideli-glegg* 

 Oh, look at the little baby ^^
 *sägs med irländsk dialekt*

 Du måste finnas
du måste
Hur kan du då överge mig?

 1949: Folkrepubliken Kina bildas. Varför?
 1976: Mao Zedong dör
 1989: Vad hände vid den himmelska fridens torg i Beijing?
 !997: Honkong. Vad hände?
 2008: Beijing. Vad hände? 
 Vilka var aktörerna i kriget i Afghanistan 1979-89 och vad hade aktörerna för målsättningar med kriget? 
 DET DU ^^

 För Sverige i tiden
 Mitt namn är Hans.
 Hans majestät.

 I'm gonna eat y'all  

 Vi fick MVG- på sagan ^^
 Det märks att det var sent.. Det står "where" istället för "were" överallt  

 Om världen var en by med 100 invånare och levnadsförhållandena var de samma som idag. Skulle det kunna se ut såhär:
 50 män och 50 kvinnor
 61 asiater, 12 européer, 13 afrikaner, 8 nordamerikaner, 5 sydamerikaner och 1 från Oceanien
 33 är kristna, 18 är muslimer, 14 är hinduer, 16 är icke-religiösa, 6 är buddhister och 13 utövar någon annan form av religion
 47 bor i städer
 10 är homo- eller bisexuella
 9 är funktionshindrade
 6 personer äger 60% av byns tillgångar
 43 saknar grundläggande sanitet
 18 har inte tillgång till rent vatten
 13 är undernärda
 24 saknar elektricitet
 80 har dåliga boendeförhållanden
 14 är analfabeter
 12 har en dator
 3 har tillgång till internet
 1 person har hiv/aids
 18 lever på eller under en dollar om dagen
 53 lever på eller under två dollar om dagen

 "Avhållsamhet är ett bättre skydd än kondomer!" //Påve Benedictus XVI om hur HIV/AIDS bör bekämpas

 All eyes on you.
Because you're worth it!

 Det är han som är the Bad Guy

 Pernilla Wahlgren påstår att hon håller sig ung.......... 
 BULLSHIT

 ajajaj.. Blåsor i munnen...

 Det är han som är the Bad Guy

 GURGI

 It's raining men, hallelujah, it's raining men
 När du får oväntat besök!

 Nu är Pernilla där igen -_-'
 Och brunett oO Nyss var hon blond... It's magic ^^

 frågan är hur mycket jag hinner skriva innan du tänker svara? ^^

 jag tänker lägga ut det här på min blogg sen  
 du borde läsa den förresten ^^

 I believe in a thing called love
 BOOJAAH

 Project Runway is the shit

 Vem vet mest? 
 Allmänbildning på hög nivå!

 This changes everything

 Reklamer är bra när man har tråkigt ^^
 Din dextroenergy

 Vind och vatten sammarbetar... Visste du det?

 Kosserna, kom kom
 Kosserna, vill gå ut i hagen 
 KOSSERNA

 CAN'T TOUCH THIS
 Didididididididididididididi

 Vad heter noshörningarnas kung i berättelsen om Babar? 
 gaaah, jag måste se BABAR oO

 Brumbrum

 zoom-zoom-zoom

 Först så tränar du, sen får du köra GTI
 Das auto ^^

dubidubi

 de pratar danska på barnkanalen T_T
 RÄDDA MIG!

 SPOLA KRÖKEN!

 Ellen, dellen, du. Ute ska du vara nu!

 Jag vill ha mat - sa Tummetott
Var ska vi ta´t? - sa Slickepott
I mammas skafferi - sa Långeman
Vi törs inte - sa Gullebrand
För då springer lilla Vickevire och skvallrar

 Gubben Gran for till stan,
köpte snus för en lus,
koka´ soppa på en loppa.
Det var gubbens bästa soppa


Ellens reaktion:

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHHAHA
 JAG KREVERAR!!!!!!!
 XD XD XD XD

 BAKA BAKA BAKA
 har du blivit schizo zom mig!?
 zom!?
 XD

XD
 Fan, så här mycket har jag inte skratta sen igår när mamma och jag hade gymnastik på gräsmattan
 XD


Då har jag lyckats förgylla Ellens dag (Y)

Grattis, jag har just vunnit 2 kg jord ^^


2 kommentarer:

elleneriksson sa...

DU HAR FÖRGYLLT DEN FLERA GÅNGER OM IDAG!! <3 XD Bakabakabakabakabakabakabakabaka!! XD

Vince sa...

Då har jag iallafall gjort nåt vettigt xD

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANZAI!