tisdag 12 maj 2009

Dagens citat:
"Här är en bög!"

Min spanskalärare är nog den enda som kan använda ordet bög i varje mening på 5 minuter x) 
Dock inte nedvärderande, viktigt att tillägga ^^ Julio, vi gillar dig! Kan ju berätta att vi pratade om en spansk poet som då var bög. Omöjligt att undgå tack vare Julio x) hahaha

Sitter och kollar på Tyra Show. Idag verkar det handla om transsexuella, bland annat om Isis, (Top Model), som en gång i tiden varit "a dude". Dom kör just nu över en annan av i programmet som är från södern och är emot transexuella. Nu försöker hon förklara bort sin kyss med en annan tjej i programmet ^^ Hon lyckas inge vidare! Jag håller med Tyra... DUBBELMORAL! Där fick hon på nöten (Y) Dessa sydstatare...suck...

Ett annat konstaterande.. När man värmer upp gammalt kaffe i mikron, då har det gått för långt.. Jag nämner inga namn ^^

We all do silly things... And these things, they lead to situations. And situations have consequences... Consequences that perhaps we didn't forsee at the time... And these consequences, they can affect others in a way that we had no idea of... I mean, I never dreamt...

Jag såg ett avsnitt av Sugar Rush igår. Gud vad jag saknat den serien oO Därav texten här ovanför.. Och det blir väldigt komplicerat om jag ska förklara vad texten handlar om, så ni får helt enkelt ta och titta på serien ^^ 
Brittisk humor = Min humor
Jag älskar brittiska serier med den mörka och lite sexrelaterade humorn ^^ 
I sommar ska jag se hela serien igen, utan tvekan (Y) Kanske tidigare ändå ^-^

Imorn är det första delen av matte nationella. Jag orkar inte ens fundera på det -_-' Jag tänker inte plugga ikväll och när det väl är dags, tänker jag gå in och låtsas som att det är ett vanligt prov som jag kan faila på T_T Fast, jag har ju inte failat än så länge.. Har ju faktiskt fått G på alla prov hittills ^-^ Synd att jag sa till min lärare att jag tänkte sikta in mig på ett VG -_-'
Iallafall.. 
MATTE ÄR ÖVERSKATTAT OCH INGET FÖR MIG!
Jag menar.. Varför ska man lära sig saker man vet att man aldrig kommer ha nytta av? Konstigt att det blir ointressant och svårt. Historia och samhäll till exempel, det är kul och det är ALLMÄNBILDNING! Men jag kommer aldrig ha nytta av att kunna räkna ut hypotenusan på en triangel eller...hmm... Ja, där ser ni hur bra jag är på att lägga onödiga saker på minnet (Y)
MATTE SUGER! oO

Jag är avundsjuk på Malin T_T Hon har bara den här veckan i skolan, sen är i stort sett alla hennes kurser slut. Själv har man 5 veckors intensivplugg plus 2 år till uppe på det -_-'
SKITLIV!

Nej, nu ska jag sluta klaga. Dricka min kopp kaffe. Sova framför teven. Gå och handla. Plugga historia.




2 kommentarer:

elleneriksson sa...

WE DON'T NEED NO EDUCATION!!!! TT_TT

Vince sa...

my point exactly T_T