onsdag 6 maj 2009

I'm singing in the rain, I'm singing in the rain....
Regnat non stop hela dagen, men nu börjar solen titta fram. Alltid nåt (Y)

Dagen sattes igång med ett stenhårt bodypump-pass. Armarna skakade och benen var segare än någonsin efteråt. Vi hade sedan en lektion, engelska, där vi repeterade lite inför nationella imorn. Sedan var det då Projektarbetetsdag som gällde (Y) Traskade runt ett par varv och tittade in i alla tält. Fanns mycket intressant, men orkade inte lägga ner så mycket energi på att fråga ut folk. Hann se en teater som var lite småkul, annars stod jag mest och pratade med Malin och Sandra i deras lilla tält. Har ett par idéer som snurrar tills det är dags för mig.. Så vi får se (Y)

När jag kom hem tog jag mig till stan där jag hämtade ut astmamedicin, köpte tejp och cykellås samt storhandlade. Nu borde man klara sig fram till avslutningen ^^ Hann hem en kortis, sedan var det möte med SSU. Eller, möte och möte... Vi var tre personer som satt och ritade på bilder av Reinfeldt... Men det är politik det med x)

Har precis käkat. Ska snart dra iväg till gymmet för lite styrketräning med IFK. Får se hur mycket kroppen orkar T_T 

Inga kommentarer: