söndag 10 maj 2009

Söndagstankar

Det är alltid tjejer som är med i diarré-medicin-reklamer... How come? 

Iallafall.. Ligger i sängen med en kopp kaffe i handen och datorn i knät. Det är söndag morg...hmm...söndag eftermiddag och solen skiner. Inte för att det påverkar mig på något sätt, jag menar, jag har allt jag behöver här (Y) Ligger och tittar på Fab 5 i brist på annat. Ska nog fortsätta kolla Higurashi, bara 20 avsnitt kvar -_-' 

Det är han som är the Bad Guy!
Hilarious ^^

Okej... De grillade nyss en hel gris på spett oO Det är inte okej! Kotletter och korv är en sak, men att grilla en hel gris på en gång... FEL!
Jag har fortfarande funderingar på att bli vegetarian... Men jag tror inte jag skulle fixa det, ingen självdiciplin. Dessutom är det sämsta tänkbara nu inför sommaren. Däremot kanske man skulle börja införa en vegetarisk dag i veckan? Hmm.. Där sa jag nåt! 

Carson är hysterisk. De ska välja ut balens kung och drottning. Flickvännen blev helt förstörd när hon inte blev drottning och pojkvännen blev kung. Jag har ett råd till dig:
That's life, deal with it!

Jag tänker nog fortsätta skriva om ointressanta saker ett tag till, bara så att ni vet ^^

Okej, jag ska aldrig mer spola med toalettlocket uppfällt oO Bakterierna sprids och kan hamna på tandborsten... HELL NO!

Ooh, nu är det Project Runway! Vi gillar't (Y) Av någon anledning uppskattar jag det oerhört mycket, trots mitt bristande intresse av mode. Jag lever efter klädregeln:
Hej kom och hjälp mig!
Och det har funkar helt okej! Det har jag nog gjort hela mitt liv. Skillanden nu från när jag var mindre dock, är att nu har jag valt det ^^ 
Var dig själv, stick ut and be happy!
Lite av en hycklare på den fronten i vissa fall.. Men jag är inte mer än mänsklig!

På tal om mänsklig.. Jag gillar inte människor! Eller... Det gäller inte alla människor, utan människan i största allmänhet. 
Egotrippad, egocentrisk, självisk, snål, girig, grinig, sliskig, elak... 
Jag kan fortsätta hela dagen ^^

Igår gjorde jag en grej på Facebook. Pick 5 people you want to punch in the face!
Jag valde:

George Bush
Fredrik Reinfeldt
Påven
Tommie X
Patrik Ekwall

Why you ask?
(Antagligen inte, men det tänker jag ignorera)

George Bush: Den största idioten på jorden. Han ligger bakom en väldans massa död och förstörelse. Efter att bilder på amerikanska soldater som torterar fångar publicerats sa han:
"Allt vi gör är lagligt. Vi tillåter ingen tortyr!" 
Och han styrde världens mäktigaste nation i 8 år? oO
Jag har bara en sak att säga:
HA HA! No more president for you.
IN YOUR FACE


Fredrik Reinfeldt: Sveriges största idiot! Mumintroll/barbapappa/Alfons Åbergs pappa.. HALLÅ!? Ska vi seriöst låta en sådan person styra vårat land? I don't think so!

Påven: Var ska jag börja? Anti-gay, övereligiös, alldeles för gammal... Tycker att aids ska bekämpas genom sexuell avhållsamhet. Jag menar... Hur blåst får man vara? Jag tror jag ändrar mig.. Bush och påven ligger på en delad första plats som världens största IDIOT!

Tommie X: Intervjuar folk på mtv i kampanjen "Do the world a flavour". Han är läskig med ett stort L oO Jag blir mörkrädd varenda gång jag ser reklamen....

Patrik Ekwall: Jag gillar dig bara inte!

Idag känner jag mig oerhört kreativ ^^ Kanske dags att sluta nu innan det går alldeles för långt... He He... För sent x)






2 kommentarer:

elleneriksson sa...

BAKA BAKA BAKA BAKA BAKA!!! XD

Du har helt rätt om Bush och Påven! Sånna som dem ska man bara bunta ihop och slå ihjäl! oO

Vince sa...

Nej, inte slå ihjäl. Hänga upp dem i lilltån och kasta löskokta och skalade ägg på dom... Det kan vi göra x)