söndag 24 maj 2009

Nichiyoubi

Nästa serie är nu påbörjad ^^

Passade på att sova ut idag, inte helt fel (Y) Ska strax till Hemköp och handla lite, sedan blir det till att vara otaku, samt plugga lite. 

DÅ TAGGAR VI 3 VECKOR!

Sommarlov, here we come ^^

Btw, värt att nämna...
Igår på tåget satt jag och tjuvlyssnade på en tant bakom mig som pratade i telefon. Hon pratade på om hur hon botat sin astma och annat i Indien, samt att hon suttit i något EU-råd och skrivit olika hälsoböcker. Även att hon representerar ett parti som står för personalism och den egna individen...svårt att lista ut vilket *host*kristdemokraterna*host*... Iallafall.. Denna människa hette Christina Doctare. Ingen aning vem människan är egentligen, men hon sa ett par intressanta saker. Eller, bota astma åtminstone.. Men jag tvivlar på att jag kommer iväg till Indien -_-'
Nu känner jag hur intressesmurfarna börjar hoppa... Men det jag ville komma fram till var att jag satt och tjuvlyssnade på en kristdemokrat ^^
God will punish me x)


Inga kommentarer: