torsdag 28 maj 2009

Mokuyoubi

Spanska, film... Engelska, film... Data, prov... Lunch, blä... Samhäll, prov... Matte, ovärt...

Dagen i korthet så att säga ^^

FÖR JAG FICK MVG PÅ ENGELSKA NATIONELLA :D
Tre flugor i en smäll och nu är i stort sett slutbetyget klappat och klart ^^
HAPPY HAPPY HAPPY

Dagens andra glädjeämne var Cooper-testet (Y) Var inte alls taggad och helt slut i kropp och sinne.. Men trots det sprang jag de 3 kilometrarna på 15.53 :D Så jävla nöjd! Det är kanske ingen höjdartid egentligen.. Men för min egen del, är det en riktigt bragd! För exakt 6 veckor sedan sprang jag på 17.02.. 
HOORAY FOR ME ^^

Idag gjorde jag dessutom mitt sista "pluggprov". Det vill säga, det sista provet som går att plugga till ^^ Men kan inte påstå att jag pluggade för det -_-' Men tror det gick rätt bra (Y)

Nu är det endast:
* Geografiarbete till på måndag
* Läsa ut "På Västfronten Intet Nytt" till på måndag för ett skriftligt prov/redovisning
* Svenska A-kursprovet, två lektioner kvar att skriva på
* Hörförståelse i spanska för att försöka höja betyget

Alltså, det enda jag behöver göra hemma, är geografin och Västfronten ^^ 
SUGOI!

Nej, nu ska jag äta något, kolla Black Lagoon och kanske jobba med arbetet lite (Y)
Imorn är det tre lektioner som gäller, sedan är det ännu en helg! 
Göttans :D

Inga kommentarer: