måndag 25 maj 2009

Getsuyou

Började dagen med en samhällslektion där jag som vanligt hade svårt att hålla ögonen öppna. Gick sedan hem, då vi fick jobba hemma. På eftermiddagen hade vi sedan svenska, där jag började skriva min krönika till A-kursprovet, matte och träning, eller, mördarpass. Intervaller, 3x 15 min.. Ett varv, sedan en styrkeövning, ett till varv o.s.v.. Jonas och Mathias, inte okej någonstans oO Ingen luft fanns det heller -_-' Men jag överlevde (Y)

Sedan bar det av hemåt för att snabbt hoppa in i duschen och fixa sig lite. Därefter bar det av till Vrigstad med laget för Smålands Bandyförbunds årsmöte. Väl där fick vi oerhört god mat, och sedan dags för möte. Smått långtråkigt. Det intressanta var själva prisutdelningen, där även vi fick pris. Vi fick en guldnål för vår prestation under säsongen, självklart också för att vi tagit hem det första damguldet till Småland :D Det är nu endast vi och Vetlanda, när de vann sitt SM-guld, som har en sådan nål. Det är ju inte helt fel ;)


Efter prisutdelningen, var det dags för själva mötet. Fort gick det och det sades egentligen inte så värst mycket intressant. Var hemma i Nässjö igen vid halv tio. Åt glass med Marika, sedan var det i stort sett läggdags (Y)

That's Monday for you ^^

Inga kommentarer: