onsdag 27 maj 2009

Suiyoubi

"When I grow up, 
I wanna be a bloody pirate!"

Mitt nya livsmål ^^
Jack Sparrow och Revy..
..here I come (Y)


Dagen igår var rätt ovärd så jag tänker inte skriva om den ^^

Gick som vanligt upp vid 7 idag. Strax innan 8 går jag till skolan för träning. Ser inte en människan så långt ögat kan nå, och inser att träningen antagligen är inställd -_-' Går hem och får det bekräftat av Jossan.. 
*SUCK*

Nu är det en timme kvar tills jag börjar. Engelska, lång lunch och historia. Jag hoppas nämligen på att vi får jobba hemma på geografin igen, vilket innebär att vi slutar redan vid 13 ^^


Sitter och tittar på Vakna med the Voice. De försöker nu tvinga Josefine att äta 20 år gammal konserverad hund. Jag lider med henne.. Men nu ska hon inte göra det förrän på fredag (Y) Och nu börjar ett av våra älskade tv-shop liknande program -_-'
IT'S BEYOND FUCKED UP! oO


2 kommentarer:

elleneriksson sa...

Jag gillar din nya layout! (Y) ^^

Vince sa...

du ska veta hur många jag testade innan -_-'

men den får duga så länge ^^
ser lite ut som din dock, men det får du leva med (Y) x)