onsdag 27 maj 2009

Suiyoubi

Vem vill gå i tvåan nu?
Ingen ingen
Vem vill gå i tvåan nu?
Ingen ingen alls
Ingen ingen alls
Ingen ingen alls
Vem vill gå i tvåan nu?
Ingen ingen alls!
 
Går du i ettan byt ut "tvåan" mot "ettan" och går du i trean e de bara å sjunga med!

Det här mailet hittade man i sin inkorg i skolan idag -_-'
DET UPPSKATTAS INTE! oO

Iallafall.. Engelska första lektionen, och vi började med temat LOVE. Underbart T_T Skulle skriva kontaktannonser m.m.. Lunch, någon skum tacogegga (Y) Historian pratades det på om Kina och kommunismens fall. Fick ett mindre skrattanfall så fort jag såg ordet "Mao".. (LMAO - skratta som en gammal kinesisk kommunistledare). När lektionen var slut, gick jag till datasalen och tänkte skriva ut lite fakta om Japan till geografin. Jo, tjena.. Skrivaren funkade som vanligt inte så nu sitter jag utan papper iallafall -_-' 
SKITLIV

Ingen geografi iallafall, tror jag... Jag sitter i vilket fall hemma och pluggar, så han kan ju inte klaga. Men det märks imorn om man fått frånvaro eller inte (Y) Han sa dock i morse att vi fick plugga hemma, så ja...

Såg nyss systemets reklam där Rebecca försöker lura ner den stackars killen i källaren x) 
Det här är något hon aldrig kommer slippa ifrån, speciellt inte då hon inte berättade det för mig oO 
Men vi gillar henne iallafall!

Ikväll är det iallafall träning, gymmet. 
Tagga, tagga!
Imorn är det dock Cooper.. Ooh vad jag är pepp -_-'
SURT VÄRRE!

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

LMAO - skratta som en gammal kinesisk kommunistledare

HAHAHAHHAH! XD

Shut up Gilligan! x)

Vince sa...

IT IS SO FUNNY XD

Urusai oO ^^