tisdag 19 maj 2009

Tisdag:

Bodypump och spinning med bandygym på morgonen och efter det var det dags för det efterlängtade matte nationella, del två. Eftersom jag bara behövde 9 poäng för att kunna få ett G, var jag inte alltför seriös. Gick efter lite mer än en timme och kände mig rätt nöjd. 

Slut för dagen för min del. Hemma lagade jag och Malin lite mat, köttfärs med bönstjälkar, innan jag tog mig till stationen. Sov hela vägen, så resan gick rätt fort. I Norrköping ringde jag mormor, och då frågade hon mig om jag ville springa Vårruset. Självklart ville jag det, så vi åkte och anmälde oss efter att de hämtat mig på stationen. Sedan skjutsade de hem mig där jag satt och tog det lugnt ett tag. 

Sedan sprang, (joggade), jag Vårruset på en halvtimme. Rätt nöjd ändå (Y) Astman var på min sida, men inte ryggen dock. Som tur var kände jag inte av den förrän efteråt. Åkte sedan hem till mamma.. Nu sitter, ligger, jag i sängen och tvingar i mig mackor. Måste äta något! Då står jag hellre ut med smärtan i tänderna, än dör av hunger i sömnen oO

Imorn ska jag och Ellen antagligen åka till Gidde en sväng. Får se om Marga är där den här gången (Y) Träning med VSK på kvällen, annars händer nog inte så mycket. 

Nej, nu ska jag nörda ^^ Det var ett tag sen!

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

Giddes små, fula barn ska stå ute på skolgården när vi går och de ska ha en banderoll med texten:
"We got some sence beaten into us by ELJO!" x)

Vince sa...

Ooh jaa ^^

ELJO, the school's only heroes x)