tisdag 12 maj 2009

I'm on the highway to Hell... 
Bokstavligt talat ^.^
Humor på hög nivå (Y)

Har hunnit med två mördarpass idag. Först en halvtimmes spinning och en halvtimmes kick&box nere på Friskvårdshuset. Efter det mjölksyre- och intervallpass på gympan. Meningen var att vi skulle springa tills vi var spyfärdiga, vilket var ett mål jag nästan nådde upp till. Men det är alltid skönt såhär efteråt, även om min kropp för tillfället gått in i strejk -_-'

Har också käkat lunch, vegetarisk soyafärs (Y) Lättare, billigar och snabbare än vanlig köttfärs och smakar nästintill likadant! Billiga alternativ, vi gillar't!

Framför mig har jag nu en datalektion och en spanskalektion. Sedan ska jag hem och powernapa tror jag ^^ Måste också inte till stan och handla lite smågrejer, samt kolla på ett par ny inneskor, då mina ramlat ihop T_T 

Nej, nu ska jag börja ladda inför resten av skoldagen (Y) Kommer nog en uppdatering senare ^^

Tror förresten min dator har kastat in handduken. Skärmen har börjat jävlas och blir kolsvart då och då vilket leder till att jag måste starta om datorn T_T
Håller det i sig, är jag så illa tvungen att köpa ny dator snart....
BAJSDATOR


Inga kommentarer: