tisdag 5 maj 2009

HEJ HEJ TRÄNINGSVÄRK!

Efter hårdpasset med Mathias igår känns benen tyngre än tyngst... Inte blev det bättre med att dagen började med ett hårt spinning och bodypumppass (Y) Men vill man bli "fit" är det bara att bita ihop ;) Efter träningen var det som vanligt gympa. Den här gången lirade vi innebandy i intervallform. Superkul! Håltimmen spenderades med att fräscha upp datorn lite.. Eller, jag laddade ner en ny webbläsare, Google Crome, istället för Firefox. 
ME LIKE! 
Vanliga Explorer hör nämligen till det förflutna :P 

Iallafall.. Vi hade data, där vi än en gång jobbade med Excel. På spanskan blev det mest prat. Nu sitter jag och lyssnar på "Svenskt" och äter mackor. 

JAG VILL INTE VA SOM ALLA ANDRA
JAG VILL VA MIG SJÄLV

Med det sagt, avlsutar jag mitt inlägg (Y) Kanske kommer en update senare, om jag mot förmodan skulle göra något vettigt vill säga ;)

Inga kommentarer: