lördag 9 maj 2009

Då var det visst lördag igen och vad har jag gjort idag? Jo, vid kvart i 12 stod jag på plats på Almenäs området med matchtröja på. Laget hade nämligen fått i uppgift att stå för tipspromenad och parkeringsvakt. Regn, blåst, sol och sedan började det om igen... Rätt folktomt dessutom. En svensexa, massor med pensionärer och ett par schtekare. Lollo, Sandra och jag diskuterade den gamla goda tiden när man fortfarande kunde sjönga med i Aquas låtar utan att få sneda blickar eller lura andra på kulor och pokemonkort. Det var tider det (Y)

Iallafall.. Strax innan 14 började det rulla in folk, eller, in och in, vi var ju ute... Vi var uppe på scenen en sväng och tog emot en check och blev ännu en gång hyllade (Y) Det är gött att vinna SM-guld ^^ Klockan två var det dock Amy Diamonds tur att stå på scenen och körde 4 låtar. STATUS! Självklart ringde jag Ellen för att kunna dela med mig av denna upplevelse, hon var dock inte lika entusiastisk som jag själv ^^ När Amy var klar, fick också vi säga tack och adjö. Gick in på ÖB och handlade lite innan jag cyklade hem på min skräphög till cykel -_-' Den håller på att ramla ihop bit för bit... Vi gillar't!

Idag är det tvätten som gäller, har dock ingen tvättnyckel och samlingssalen är inte öppen... Så det går ju inte riktigt att tvätta T_T Det blir till att kolla film istället... Higurashi no Naku Koro ni Live Action Movie ^^ Den verkar vara minst lika bra som serien *glegg* Har lyckats hitta hela filmen på nätet.. Kan inte bli mycket bättre (Y)

Inga kommentarer: