torsdag 7 maj 2009

T-O-D-A-Y ^^

Spanska, där vi pratade om ideal pojk- och flickvännen. Pratade betyg, hade visst lyckats få ett starkt G på nationella :O KORS I TAKET oO Ligger nu på gränsen till ett VG, så ska göra ett muntligt eller skriftligt prov för att spika mitt VG (Y) Fick sluta vid 9 p g a engelska nationella som ändå inte började förrän 10. Så gick hem och halvsov en stund innan det var dags. Proven gick inte dålig, men det kunde gått bättre (Y) Stressåt lunch innan samhäll, där vi pratade mer diktatur. På matten var det genomgång inför nationella nästa vecka -_-'

Hann vara hemma en kortis innan jag gick tillbaka till skolan för boendemöte. Lite ny regler och annat som kommer gälla i höst. Noll tolerans säger jag bara ^^ Iallafall.. Efter det traskade alla tillbaka hem. Det grillades korv i samlingssalen, mums (Y) Eller, inte i samlingssalen... Men ni förstår -_-'

Nu sitter jag här och trögar lite. Tänkte skriva ett till inlägg...eller...jag tänkte fylla upp ett inlägg med massa bilder för Ellens skulle. Hon kanske uppskattar dom x) Fast, nu kommer ni ju se bilderna innan ni läser det här -_-' Men jag orkar inte.... 

Ingen träning idag iallafall. Riktigt gött må jag säga! Mina ben är som två betongklumpar och jag känner mig som en stelopererad gubbe som hade sina bästa år när Napoleon fortfarande trodde att fransmännen kunde ta över världen  -_-'
Hö Hö Hö
Men det är så värt det!
Ska jag nå mitt lilla mål är det bara att ligga i. (Ursäkta uttrycket). 
FIGHTO FIGHTO FIGHTO

IT'S HAMMER TIME ^^

4 kommentarer:

elleneriksson sa...

SENSHU BANZAI!!!!! XD

Jag uppskattar verkligen bilderna! x) Ett gott, evil skratt fick jag till.. oO x)

HAHAHHAH! "Ska jag nå mitt lilla mål är det bara att ligga i." XD Du låter som kvarterets glädjeflicka! XD

Vince sa...

HAHAHAHAHAHAHAHA
Du ska se avsnittet som de flesta bilderna är ifrån... Jag dog flera gånger om oO x)

Därav,(Ursäkta mitt uttryck) -_-' xD

elleneriksson sa...

Hahahha! Jaa, jag ska nog ta och se på Higurashi någon dag, men inte än! ^^)

Baka!!

Vince sa...

det tycker jag x)